Известие

Collapse
No announcement yet.

Колата загрява на място!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Мхм - а най-добре е на дървени въглища

    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 01:50.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
      Предкамерни дизели, .... кой ги е чувал тук, никой
      Само тези, които сме имали нещастието да караме БМВ ТДС
      156 2.0TS

      Comment


      • #48
        Любо,мръвките са страхотни и в комбинация с хубаво вино с добра компания!Само дето няма кога да се видим,а аз имам доста да те черпя.Та така,никой не даде точен отговор дали термостата ми е добре или е за смяна!
        овчар

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
          Само тези, които сме имали нещастието да караме БМВ ТДС
          А 123-ките да не ги изключваме и тях.
          Притежател на Alfa Romeo 164 2000 TS БИВША
          Alfa romeo 166 2.4 JTD - това е автомобила!

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            Предкамерни дизели, въздушнокамерни дизели, вихрокамерни дизели, кой ги е чувал тук, никой
            Точно за това сложих и въпросната дума, защото винаги някой ще излезе с някаква теория, хващайки се просто за една дума.
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Мхм - а най-добре е на дървени въглища

            Тази полянка да не е запазена за хора, на които автомобилите им влизат точно между колчетата?


            Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
            Само тези, които сме имали нещастието да караме БМВ ТДС
            А бе не, че нещо, ама Фиат вече 27 години все още не могат да пуснат на пазара по-плавно работещ дизел.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Comment


            • #51
              Темата ме накара последните няколко седмици да си следя температурата по-внимателно и забелязах, че от както стана студено колата рядко качва до 90 градуса. В повечето случаи държи 70-80 и често пада при спускане.
              90 градуса вдига при доста продължително каране и то предимно при изкачване. Парното си работи добре и духа топло, но явно не беше ок.
              След проверка в сервиз се оказа, че е заминал термостата.
              От вчера съм с нов термостат срещу 165 лв. (2.4 JTD, 140 к.с.)
              На 8-10 минута градско в задръстванията колата вдигна 90 градуса и си остана там.

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от tweety Покажи съобщение
                Темата ме накара последните няколко седмици да си следя температурата по-внимателно и забелязах, че от както стана студено колата рядко качва до 90 градуса. В повечето случаи държи 70-80 и често пада при спускане.
                90 градуса вдига при доста продължително каране и то предимно при изкачване. Парното си работи добре и духа топло, но явно не беше ок.
                След проверка в сервиз се оказа, че е заминал термостата.
                От вчера съм с нов термостат срещу 165 лв. (2.4 JTD, 140 к.с.)
                На 8-10 минута градско в задръстванията колата вдигна 90 градуса и си остана там.
                Сега ще ти падне и разхода на гориво.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от tweety Покажи съобщение
                  Темата ме накара последните няколко седмици да си следя температурата по-внимателно и забелязах, че от както стана студено колата рядко качва до 90 градуса. В повечето случаи държи 70-80 и често пада при спускане.
                  90 градуса вдига при доста продължително каране и то предимно при изкачване. Парното си работи добре и духа топло, но явно не беше ок.
                  След проверка в сервиз се оказа, че е заминал термостата.
                  От вчера съм с нов термостат срещу 165 лв. (2.4 JTD, 140 к.с.)
                  На 8-10 минута градско в задръстванията колата вдигна 90 градуса и си остана там.
                  Тези направо са те съдейки, същия термостат на разпродажба-97лв Бер
                  Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от dragonman Покажи съобщение
                    Любо,мръвките са страхотни и в комбинация с хубаво вино с добра компания!Само дето няма кога да се видим,а аз имам доста да те черпя.Та така,никой не даде точен отговор дали термостата ми е добре или е за смяна!
                    Термостатът осигурява бързо повишаване на температурата като затваря големия кръг и охлаждащата течност се движи само в малкия. При достигане на работна температура отваря големия кръг.Двигателят е изчислен да достига работна температура дори на празен ход с помоща на термостата.А съчинения относно факта ,че видите ли дизела като върви в студено време бил по-студен, означава само едно.Термостатът не се затваря напълно.Заключенията можеш да си ги направиш сам.
                    До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от plamenp59 Покажи съобщение
                      Термостатът осигурява бързо повишаване на температурата като затваря големия кръг и охлаждащата течност се движи само в малкия. При достигане на работна температура отваря големия кръг.Двигателят е изчислен да достига работна температура дори на празен ход с помоща на термостата.А съчинения относно факта ,че видите ли дизела като върви в студено време бил по-студен, означава само едно.Термостатът не се затваря напълно.Заключенията можеш да си ги направиш сам.
                      +1

                      Същият проблем с недоброто затваряне на термостата вероятно възниква и при бензиновите модификации, но впредвид на по-интензивното топлоотдаване при тях, той е по-трудно доловим.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от plamenp59 Покажи съобщение
                        Термостатът осигурява бързо повишаване на температурата като затваря големия кръг и охлаждащата течност се движи само в малкия. При достигане на работна температура отваря големия кръг.Двигателят е изчислен да достига работна температура дори на празен ход с помоща на термостата.А съчинения относно факта ,че видите ли дизела като върви в студено време бил по-студен, означава само едно.Термостатът не се затваря напълно.Заключенията можеш да си ги направиш сам.
                        И какви точно изчисления са направени има да чакаш, теоретично може във времето да се получи.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                          И какви точно изчисления са направени има да чакаш, теоретично може във времето да се получи.
                          Аз нищо не чакам.Като имам проблем, купувам части сменям.Казвам как трябва да работи колата и не се успокоявам ,че на други колите като са на студено и им падали градусите.Имам четири коли и ги гледам като малки деца.А който иска да си ги кара както намери за добре.
                          До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от plamenp59 Покажи съобщение
                            Аз нищо не чакам.Като имам проблем, купувам части сменям.Казвам как трябва да работи колата и не се успокоявам ,че на други колите като са на студено и им падали градусите.Имам четири коли и ги гледам като малки деца.А който иска да си ги кара както намери за добре.
                            Има да чакаш да загрее дизела на място. А пък колко коли имаш и как ги гледаш не ме засяга.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от plamenp59 Покажи съобщение
                              Аз нищо не чакам.Като имам проблем, купувам части сменям.Казвам как трябва да работи колата и не се успокоявам ,че на други колите като са на студено и им падали градусите.Имам четири коли и ги гледам като малки деца.А който иска да си ги кара както намери за добре.
                              Явно нямаш много опит с дизели.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Comment


                              • #60
                                Аз не познавам алфист,който да не си гледа колата като писано яйце,но темата е за съвсем друго а не за заяждане и нерви!Никой за нищо не се успокоява,просто обменяме опит!Не знам модераторите как изобщо допускат подобно нещо!
                                овчар

                                Comment

                                Working...
                                X